Tre små gummor och deras väskor


Dessa allt-möjligt-väskor får mig att tänka på trudelutten "3 små gummor..."

Den första gumman, ...eh väskan är

blå-lila-grön-guld på ena sidan

och såhär på den andra...

inuti vit med blått blom-fågelmönster.
Den andra...

är blå-grön-rosa på ena sidan...

fruktig på den andra och...

vit-blå fågelblom/rutig inuti.
Den tredje...

är lite bredare och svart med blommor på ena sidan...

fjäril-blommig på ljusbeige botten på den andra och...

...murgrönamönstrad (arkitektens tröst, sa de i min barndom) på offwhite inuti.
Förra veckans stickepåse blev aldrig dokumenterat.

Fruktmönstrad på mörk botten i gouachelika färger (kan man säga så?)

...och 80-tals wild 'n crazy-mönster på den andra sidan.

Fågel och blommönster på ljusbeige/offwhite botten inuti.
70 kr styck
Vad vill du ha i påsen?

Kommentarer
Postat av: Hea

Oj! Här lyser flitens lampa ser jag! Tycker att väskorna själva lyser av vårkänslor! Hör o häpna, så har jag faktiskt gjort ett inlägg på min blogg ffg sen augustí förra året!!! Har saknat bloggandet!

2010-03-11 @ 19:29:28
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0