Licens to kill ?

...oj, undrar om det är ett ålderdomstecken, men funderar på om man måste betala licens för sån smörja.
Jo, läste i dag om SVT:s nya lördagsunderhållning, citat:

"Vem får kyssa Måns Zelmerlöw?
I SVT:s nya lördagsnöje "Jakten på Julia" slåss tio musikaltjejer om att få spela mot Måns Zelmerlöw i "Romeo och Julia" slut på citat.
bild lånad från stureplan.se
Jag tror jag dånar!
Nu är ingen här i huset förtjusta i Måns, inte ens kattskrället, men även om det hade varit Martin Stenmark, Mikael Persbrant (som vi iofs oxå tycker sådär om, men det "rimmar" på M), även inte då också hade jag heller applåderat med mina små välmanikurerade feminina händer.

Jag säger bara "guuuud så tragiskt" och väljer helt klart körslaget på TV4 framledes.

Heja Team Rongedal Kram Mulle & Fnulle
PS Kunde inte mitt i eländet motstå fotot på Måns mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0