Solen gick upp och solen gick ner

-åsså går dagarna så fort som bara den...
På kvällen är det rena rama sydeuropa (har jag hört)

det lurar lite solnedgång och PANG så är det mörkt.

tänk vad jag inte gillar sladdar och stolpar och annat krafs som alstrar ström
fast ström gillar jag under kontrollerade former

men som sagt ledningar och stolpar...vad de kan förstöra en bra bild...
ungefär som nappen i "käppen" på sötaste bebisen...är bara SÅ
mycket i vägen för att bilden blir perfekt...
Som tur är att min personliga elstolpe med tillhörande ledning snart är ett minne blott, då elföretaget har meddelat att de tänker gräva ner den. Jippieee...om de ändå kunde gräva ner grannens oxå så man får lite schjystare schjöutschickt...*hick*

Tur man kan se stjärnor iaf...Il Nostro
Puss å Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0