Nygammal väska

Har bläddrat baklänges för att se om jag har bloggat om en väska som jag sydde i våras, tror jag.
Men nej, har inte ens fotat den vad det verkar.
Och nu är det för sent.

Efter att ha lurat på den länge bestämde jag äntligen att dens klaff är för stor och ohanterlig, så klipp klipp klipp...blev den av med klaffen, eller nästan.

Så här blev resultatet. Ska ha den själv å gå å  slänga me'!!!
Men vad ska jag göra med den söta lilla kissekatten?

Designat av unge herrn. Se det återstår att se!!!
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt väska!! Jag gillade den lilla kissen =)



Må så gott

Kram Maria

2009-10-22 @ 12:43:58
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0