Yin & Yang

Motsättninger, balans, jämvikt... man slutar aldrig förvånas.
Förrförgårs blev en plusdag. Fast den började med en halvtimmes miss. Men sen hade den ett VG att bjuda på och även en praktikmöjlighet, trots detta hade tedd sig omöjligt ett tag.

Allt var frid och fröjd, men säg den lycka som varar evigt. Tror ni inte farbröderna poliskonstaplerna hade samlats på R63 för att få min autograf. Snyggt och prydligt nerplitat på ett bötesföreläggande. Varför gör man så starka bilar och breda och fina vägar, när man inte får KÖRA på dem, utan bara krypa. Äsch då! Kan man nertuna en bil???
Bild på en skrotbil
Nå får skylla mej själv och ta mej i nacken och sleven i andra handen och köra ordentligt framledes. Det gagnar mina medtrafikanter och bilen och hälsan och miljön, hoppas bara inte jag somnar bakom ratten.
Jag borde fotat poliskillarna men glömde det tyvärr.
Men jag är SÅ glad för mitt VG så  ... what the H..., shit happens!
 Och kanske kanske får jag tom ett sommarJOBB i år!
Ha det gott vänner vi hörs även om jag är lite blogginstabil just nu!

Kommentarer
Postat av: Hea

Grattis till VG!!! Jag håller tummarna för jobbet oxå! Och vad det gäller de trista konstaplarna - slå ut bötessumman på alla ggr du kört litet fortare än vad de anser rimligt, så blir det säkert inte en lika betungande kostnad!

2009-03-12 @ 20:19:17
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com
Postat av: mona

Hej!

Grattis till VG.

Vad för jobb är det?

Kram påré

2009-03-14 @ 10:30:24
URL: http://monalunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0