Loppis over and out eller flyg och far :-)

Nä nu får de ha loppisar utan mej ett tag framöver. Det går verkligen inte runt, annat än i huvudet möjligtvis. Men kidsen tyckte det var skitbra, de fick in netto 62,50 vardera.
Då är det mer framtid i flygvärlden.
I veckan har jag fullföljd uppdraget, som har omnämnts tidigare, med att sy skyddsöverdrag till de bloggvärldsberömda flygplansstolarna.

Detta är en av dom.
Jag gillar lukten och atmosfären i en sån verkstad, i detta fall snarare en hangar.  Åsså gillar jag flygfordon.
Mest helikoptrar, men flygplan går inte heller av för hackor. Tänk att så mycket tung plåt och grejer kan komma upp i luften och börja flyga jorden runt. Det är smått fantastiskt. Herregud raketer är väl en sak, men plygflan (som yngste sa som yngre) det är helt otroligt!

Ja det var roligt, åsså snäll' de var där allihopa, ett trevligt gäng med fôlk minnsann.
Tack Wermlandsflyg för att jag fick förtroendet!
Kram från Mulle Pilot (hehehe...)
www.wermlandsflyg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0