Starkt Mathias Björn

I går sprang jag till biblioteket på lunchen för att fota en liten men naggande god utställning som sjunger på sista versen.
Den ska plockas ner på måndag.
(Beklagar den ringa fotokvalite.)

Acryl på duk

Acryl på duk

Vet faktisk inte om de följande är akvarell, gouache eller acryl

Mathias är att beteckna som "hemfôlk". Född här i granngårn och med föräldrarhemmet kvar här.

Nu bor han i Torsby och debuterer som 33 åring.
En del tror jag är konstexpert, det kan jag definitivt  dementera. Jag går på min personliga magkänsla.
Abstrakt vet jag knappt vad det betyder inom den intellektuella sfären, men jag vet när jag gillar det jag ser.
Och detta gillar jag.
Hoppas få ser mer snart, varför inte på höstsalongen i Norra Värmlands Konstförening?

Kommentarer
Postat av: Anki

Visst är dom underbara!

2009-07-18 @ 21:23:47
URL: http://sytt.blogg.se/
Postat av: Mille

Japp!

2009-07-18 @ 21:34:24
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0