Rensa i röran

Nu ska det bli loppis på matrikeln ett tag framöver.
Vardagsrummet är tillfälligt makeovered till en veritabel loppmarknad.
Det finns möbler och mattor och saker och böcker och hujedamej!
Varsågod å ta en titt!

Soffa, fåtölj, tält, sovsäck, diverse gardiner,(påsk och jul)

Bokhylla och vitrinskåp  med belysningi två delar, blompiedestal
norskt väggskåp, diverse leksaker och en Höganäsvas

Hästar, skrivunderlägg, gardiner, böcker, pussel, memory, cd-skivor

Gamla barnböcker, hästböcker, potta, gammal lampa med pärlfrans,
pigtittare i masurbjörk, Barbieskåphus, burkar, prettler, porslinspotta

Pussel, böcker, leksaker, 6 gardinlängder, mm.
Fråga efter det ni inte ser...det kommer mera.
Öppet efter avtal, mest helgar och sportlov vecka 9
Se även underkategorin "bloppis"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej påre´

Jag vet inte om jag ska väva mattor eller löpare.

Får nog ta mig en titt på alla dina grejer nån dag.

Jag har nog men....

kram påre´

2009-01-18 @ 21:21:05
URL: http://mona.lunde.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh käre kikare vad prylar s!! Kul med loppis!



Inte dåligt av dej att klara av plugg och barn =)



Klart att du ska åka till förorten Stockholm och titta på Babsen och Loa, jag tror att det är jättebra S



Ha en skön vecka

Kramis

2009-01-19 @ 11:50:54
URL: http://skrivhornan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0