PH-look I like

Äntligen kom jag för mej att byta ut japan-parasoll-lampan (som lös ganska svagt upptäckte jag sen) över matbordet och läxbordet och spelbordet mm
till den för flera år sedan förvärvde mässingfärgade. Köpt på nått välgörenhetsloppis i Danmark för en fyrtiolapp. Brorsorna var lätt impade, de tyckte oxå den var en väldigt välgjort kopia av den berömda och begärliga, och prismässigt svåröverkomliga, PH-lampa.

Min PH

PH:s PH
Så nu kan vi SE vad vi äter och vem som fuskar i kortspel.
Kan man säga -I see the light, i dessa tider???

Kommentarer
Postat av: Maria

Den lampan var ju fin! Skönt att kunna se ordentligt, kan ju vara en fördel menar jag S



Håller med dej ang barnen i Gaza, det är förfärligt det som händer. Att det finns något kvar alls där nere...helt otroligt att de ska bete sej så, vi lever ju trots allt på 2000-talet!

Vem ska föra generationerna vidare där nere, de har ju ihjäl alla sina kvinnor och barn?



Må så gott!!

2009-01-22 @ 14:10:36
URL: http://skrivhornan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0