UG stjärnkväll grannlåt och kattvask

Fick äntligen ett G som i Grandiost tror jag bestämt. Bättre än U som i Uschiamajen.
Bäst hade varit VG som i Vasco da Gama, eller UG som i Utmed kustenliggande Grannlandet (användes där i förhistorisk tid för, utan jämförelse bästa betyg). Ja se dessa bokstavkombinationer.
Se hela bilden
(hittat på www.g-gruppen.se)
MVG blev mitt betyg på Sikta mot stjärnorna häromkvällen.
MVG som i Många Våghalsiga Galaaspiranter

Mitt i pluggeriet pausas det med virkad grannlåt  (prålig utsmyckning enl. SAOL)

och kattvätt.

Renlighet är en dygd!
Ha en ren och fin helg!

Kommentarer
Postat av: alias

G som i Grattis å G som i Goding ;)

Vad virkas det för nåt?

Jag har slöat till på handarbetsfronten ... dottern den äldres sjal är halvfärdig å väskan jag virkar e halvfärdig ... själv e jag helfärdig ...

2009-02-21 @ 22:00:07
URL: http://www.metrobloggen.se/alias
Postat av: alias

Go'kväll ... eller nåt ...

2009-02-23 @ 21:18:38
URL: http://www.metrobloggen.se/alias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0