Förtrollande helg

Nu är helgen snart till ända och resultatet från min verksamhet är dels mailat iväg, dels utskrivet på gammaldags hederligt papper. I morgon överlämnar jag det förtrollade, omarbetade projektarbetet till farbror medie- och kommunikationsdoktorn, och i samma sekund, nästan, kommer han att utlämna nästan uppgift, som ska vara klar om exakt en vecka.

Ska bli spännande att se vad han har för ess i ärmen denna gången!

Hoppas han kan trollat ett U om till ett G
Sen är det dax för delkurs 2, och sen är det sommar!
Nej, nu ljög jag, det blir delkurs B, och SEN kurs 2 och SEN sommar.

Detta fotot har jag tagit själv, de två ovan är lånade från cyberrymden.

Kommentarer
Postat av: alias

Vilken häääärligt underbar bild!

Rara goa söta du! Tack för alla varma kloka ord inne hos mig :)

Jag kommer tebaka!



KRAMEN!

2009-02-17 @ 23:39:23
URL: http://www.metrobloggen.se/alias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0