Befolkningsexplosion väntas 14 november

Hmmmm... vad händer ute i de små bloggosfärerna idag?
Det var väääälllldigt dött på besöksfronten iaf.
Och det är ju Valentine, my dear....!
Kanske lika effektivt på en lördag som elavbrott på vintern, hmmmm...?
Vi var iaf kulturella och ordentliga och gick på

UngKulturMöts på legendariska
          i  legendariska Torsby

Där såg vi första halvan av en större koncert med lovande ungdomar.











Många, de flesta var riktigt duktiga såvitt mina okvalificerade öron kunde höra
Några showade riktigt proffsigt såvitt mina ögon kunde se
Det var i princip lika jäkla bra som för 30 år sen, mina damer och herrar.
Och ibland var ljudnivån lika outhärdlig som då...
...eller det var nog bannemej värre då...! Va? Sa ni nått? Halloooo!
Jag tyckte nog bäst om tjejerna på den sista bilden. De hade enligt konfrencierna, spelat tillsammans minst av alla och var mest nervösa.
Men iaf efter första halvleken orkade mina medhavda kids inte mer, så då gick vi och käkade på La Strada, bästa pizza i stada!
Jag fick prova olika inställninger på min inte vansinningt proffsiga kamera, men det räcker för min experimentlust.
Kom till slut på hur man tar de bästa bilderna på en konsert inomhus i halvmörker. Tror jag.
Fast det beror på förståss.
G'natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder och vilka duktiga ungdomar!



Mysigt att äta pizza ute med barnen, och herr Ärnst, vad har han varit ute på för upptåg?



Hoppas att allt är gott med er och att helgen varit fin



Kramis

2009-02-15 @ 17:39:24
URL: http://tidsfordriv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0