Stackars Pettson


Idag är en sån där dag som likagärna kunde hoppas över....kanske.
Som Pettson konstaterar i "Stackars Pettson" jag borde gräva grönsakslandet, men jag vill inte gräva i grönsakslandet, jag borde hugga ved, men jag vill inte hugga ved. Jag borde och jag borde... Jag borde slå upp nån kursbok, men jag vill inte slå upp nån kursbok. Jag borde samla och slänga ruttna äpplen från gräsmattan, men nejjjj...jag saknar min kamera och nu går jag och duschar.
Sen kanske att jag studerar lite...eventuellt...
I morgon ska 8-åringen testa karate-träning. Det ska bli intressant.
Ha en god dag önskar
Mille

Kommentarer
Postat av: Skaparstigen

Sådana dagar har jag oftast tycker jag. Bortsett från att det inte gäller sy, virka och pyssla.

2008-09-09 @ 10:37:24
URL: http://skaparstigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0