Ny kurs !!!

Ja asså, delkurs; vi började idag. Mycket intressant och mycket duktig lärare. Jag kallar dem lärare, fast det kanske heter docenter och lektorer och adjunkter och jag-vet-inte-vad, men vaff...dom är oxå människor, I presume?!
Hur som helst, intressant var rätta ordet, sa Bull. Samtidskultur, sa Bill...
Vägen dit var helt sagolikt vacker, i synnerhet i Sunnedelen. Se bara vilken sjöutsikt...

Vägen hem var inte heller så dålig, men då hade jag inte tid att ta kort. Vi som bor så här vackert, hur ofta tänker vi egentligen på vilken gratisförmån det är....ofta sägs det att man blir hemmablind, men blinka till lite, vrid runt blicken i knoppen och försök SE....Sverige är vackert...det också.
Men int' ä' de' lätt å fottgrafer' na'

Kommentarer
Postat av: alias

Tackar för besöket och följde dina spår tebax hit. Du har rätt om busken, det är en rosenspirea (jag googlade) och visst är kissen mest norsk men en gnutta svensk bonne finns det allt i honom ...

Visst är Sverige vackert, nästan överallt.

Ha de'!

PS: Jag återkommer säkert :)

2008-09-30 @ 22:09:36
URL: http://www.metrobloggen.se/alias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0