Kulturnatt


I kväll i Karlstad:
"-är det dags för den sjätte kulturnatten i Karlstad. Pärlplattor och poesi-bingo,

 
gatuteater och livegraffiti, skräckfilm och akvariedans,

metal och mus-i-kant...Och det bästa av allt-DET ÄR GRATIS!"
Jag vill vara där, men det blir inte av...vi kurer ihop oss i myskvällen här hemma, den ene bjuder jag på chokladpudding, den andra på favvochipsen och själv tar jag ett glas rött......eller två. Åsså diggar vi loss till Doobidoo med söta Lasse Kronér.
Kanske nästa höst att jag planerar lite bättre med övernattning hos nån kompis, ungarna skulle säkert tycka det var härligt!
Ha en trevlig kväll ifall vi inte hörs inna'
önskar Mille
Kolla mer på www.karlstad.se/kulturnatt
Alla foton i detta inlägg är lånade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också lite lust att gå, men så ska jag på en konsert istället. Det är typiskt att allt ska va på en gång!

2008-09-19 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0