omcyklad Mössa

En mössa har sett dagens ljus

Sydd av recyklad jumper, knappt använd.                                                                             
Foder i gråblå trikå.                                                                                                              
Storlek ca. 54-56 cm (8-12 år)                                                                                    
Pris 80 kr.                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!

Nu hittade jag hit! Tack för besöket på min blogg!

Vilken tuff mössa!



Du har en väldigt rolig blogg som jag mer än gärna besöker igen, alltid kul att få inspiration s



Och jo, jag slänger skjortorna när tyget är så slitet så det nästan är genomskinligt hihi, men tar vara på allt som går att återanvända. Har jag gjort sen liten och mamma kunde bli galen på mej ibland, hon tyckte att jag samlade på mej en massa strunt!



Nåväl, önskar dej en fortsatt trevlig vecka!

Kram Maria

2008-10-08 @ 15:23:44
URL: http://skrivhornan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0