Må-bra-bok

Åh ja, den slutade bra den boken "Mitt i livet" av Joyce Carol Oates.
Den kan man nog gå och grunne på ett bra tag.
I går brändes det en provbränning i ugnen med test-käglor som ska smälta vid en viss punkt och tid och jag vet inte allt.
Resultatet

De ser ut som dinosaurier fastfrusta i istiden eller hur...men enligt expertisen är det nästan helbra, så det får vi vara nöjda med. Få se när det blir dags för den första hembränning på riktigt.
Annars mötte jag för en stund sen en annan mamma som hade varit en sväng på Arvikafestivalen med en kompis. Som förkläden hade de tonårsdottern och dennes kompis med. Det hade varit riktigt kul och inte sista gången för någon i sällskapet. Jag ser fram emot att mina barn ska vallas där ;-D
Nu ska jag blanda färg så kanske vi kan börja måla dotterns rum i môra. På onsdag är det cykelfest i Pustaparken och på fredag kommer kompisen med sin familj. Vi har inte setts på två år och nyaste tillskottet har jag inte träffat alls...inte i detta livet iaf. Ska bli SÅ kul att hälsa på Albert.
Vädret är helskönt, halvljummet, disigt och blåsfritt...och det är det bästa med det!
Ha det gôtt önskar
Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0