I minsta laget

Jag upptäckte till min förfäran igår att mina pocketomslag är i minsta laget, därför att det finns olika storlekar på pocketböcker. Fö faaaaan! Så har du köpt en modell av mig som är för liten för dina behov så kan vi byta, jag får din, du får en ny av mig, förhoppningsvis i samma tyg, om det finns kvar.
Så nu ska jag sy en omgång modell större, det är attans oxå, det rör sig ju på sin HÖJD om 8 millimeter.
Men fortfarande är jag positiv till specialbeställninger. Omslag till din dagbok, sydd av brudklänningen eller whatever!?
Klippte upp tyg till 12 stycken igår kväll, nu ska det sys. Sen blir det nog bad i eftermiddag.
Ha det varmt önskar
Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0