Det blåser o har sej...


...men tänk en gång så skönt, då slipper man tänka på gräsklippning o grillning o picknickkorg och badkläder och ja ursäkta, men då hinnar man göra saker inomhus...jag är nöjd. Men men det blir säkert sommar igen och då ska jag inte klaga heller. Jag är så lättsam så det nästan är äckligt ;-D
Igår var vi på loppis, loppisar duggar tätt detta år. Jag gjorde vissa fynd. Spenderade totalt 75 kronor på bl.a.
 
En oanvänd tröja med restgarn i Ett litet fat med kinesiska Zodiaken.
ospunnen ull, hög retrofaktor.      Raritet i Norra Värmland iaf.
 
Burk från SKRUF-glasbruk 70-tal      Linneservetter att använda när vi  
                                                            blir kultiverade, nångång. Kanske.
  
Tygbit Carl Larsson "Damernas Värld" och batik-look-alike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0