whats the point?

VARNING!
Dagens inlägg blir av gnällsorten. Skulle köpa nytt te häromdan, när paketet från kusinen i Södern var slut.
Fann ett snarlikt ett iaf till smaken när jag kröp runt mellan hyllorna på Konsum.


rabarber och vanilj... (på fotot syns även mina rakuhus och min nypåbörjade samling av emaljmuggar från Poland)
...dessutom är det en KRAV-märkt produkt.
Hepp va' gla' ja' blir tänkte jag, och lite fattigare men pytt sa Per till Poul (nått gammalt talesätt)
När jag öppnade för härligheten var de miljövänliga tepåsarna portionsförpackade i små dekorativa plastpåsar.
Man häpnar, mina damer och herrar.
Ska nog skicka ett klagobrev till FRIGGS

Annars kan jag meddela att solen skiner i 68 cm/minuten och det var kallt att stå och prata i skuggan på trottoaren i byn med en gammal granne i 30 minuter utan vantar och mössa. Men då var det oxå -24 i natt och det var väldigt va termometern åker hiss nu. Våren har nått Skåne sa de på tvn i går, så vi sitter beredda och väntar här i södra mellansverige. Hit me'ren bara!!!

Trevlig helg om inte jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallo igen!!

Vad roligt att höra av dej, blev så glad =)



Ja fyyy så kallt ni har, jag följer allt vädret däröver i gamla hemtrakterna...



Skriv till Friggs, det skulle jag ha gjort heja



Du, så fina saker du har sytt av tygbitarna!



Vår?! Ja inte här heller i alla fall, senast i går hade vi snöstorm. Men just nu skiner sola i alla fall, me like =)



Må så gott

Kramisar

2010-03-05 @ 16:23:01
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/
Postat av: Maria

2010-03-05 @ 16:23:51
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0