PIF-present

Jag fick ett paket med posten häromdagen.
Det innehöll en jättefin väska från Mallaching.
http://mallaching.blogspot.com

Förra sommarn hade jag nämligen tur att vara först att svara när Mallaching "lottade" ut presenter i PIF
En blogg-tävling där man mot att lotta vidare kan vinna en personlig sak från ...ja ni förstår...
Tyvärr har ingen svarat på mitt PIF-inlägg, så därför tar vi det igen: 

Vill du ha en present? Jag har anmält mig till PIF - Pay it forward - hos http://mallaching.blogspot.com/  nu kommer jag att skicka något till de 3 första som lämnar en kommentar på det här inlägget och som vill delta i PIF. Det enda man behöver göra i gengäld är att lova att göra det samma på sin blogg genom att kopiera in texten här nedan och sedan skicka en present till de 3 första som kommenterar.


Pay it Forward - "I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Trevlig dag önskar
Mille


Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart att jag gör detta hörredu :)

Det är en fin tanke, och sätter igång kreativiteten, precis vad som behövs.

2009-07-30 @ 20:49:27
URL: http://tandfen.blogg.se/
Postat av: Andersdotter

kul grej_ jaa det vill jag. Vilka underbara gamla tyger/mönster du använder! Älskar 70 tals "Pay it Forward - "I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

2009-08-07 @ 00:36:28
URL: http://minmammas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0