Varmt ute varmt inne

Sommarn är här, det är varmt dag och natt. Förutom lite minus på natten till söndag.
Helgen slutade dock i gråtoner, men så är det med april...
Ingenting blev riktigt som vi tänkt oss, för lite lek för lite plugg osv.
Men vilat har vi gjort och det är väl det man har helgar till egentligen...
Hos en kompis drogs studsmattan äntligen fram och nu får man kasta köttbullar och mackor till kidsen om de ska hinna äta, fram till oktober :-)

Ha en fin vecka! önskar Mulle & Mille

Kommentarer
Postat av: Simone's Mor

Hej Mulle din lille "sans for detaljer" moose ;-)

Jeg har skrevet til dem som har hjemmesiden.. og sagt at der er en fejl i kvadraten..

Du er godt nok kvik.. tak for det..



Mit øje går fremad.. dog er der lidt blod stadigvæk. så det er stadig ad ad.. :-D

Du har en eller anden fejl i dit link.. når jeg forsøger at gå ind på din side via linket ved din kommentar, så virker det ikke..



Salget gik okej.. jeg har dog stadig meget tilbage.. pokkers.. der er et marked her i byen den 6. juni.. der prøver jeg igen.. af med det skal jeg bare.. Måske sætter jeg lidt på bloggen.. :-)



kh Christina

2009-04-27 @ 11:07:09
URL: http://simonesmor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0