Svammelvarning!!!

Vicken dag vicken underbar herlig dag...eller hur är det han säger Olle i Pistvakt.
Ja först blev jag stoppad i en nykterhetskontroll av Torsbys kanske snyggaste polis. Hade gärna följt med honom in till stationen, men jag hade inte  DET, givetvis, så jag fick snällt åka vidare, ensam...skämt åsido. Men bra ser han ut karln.
Sen mötte jag kompisens äldste son på skolan, han ser såmän också rätt så bra ut, och trevlig är han. För övrigt är det alltid lika kul att vara på skolan; är det inget intressant att lyssna på, eller lägga sig i, så kan man ju alltid vila ögonen på något trevligt...eller intressant, inte sant? Jag menar bland 10.000 människor...tänk er själva!
På vägen ner ser jag varje gång detta panorama som av någon anledning tilltalar mig, vete katten varför.image397
Eller hur...helt obegripligt.
Sov gott önskar Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0