Tomt hus, kåk, eller...

Huset är tömt på invånare, pånärsom en, och det är jag. Jag ska läsa-läsa-läsa-läsa-lä...
Ute skiner solen för fulla muggar, det får den göra i fred, koncentrationen är högst inne i "mörkret" i en lagom sval soffa.

Vill passa på att meddela att följande tre attiraljer är till salu här på matrikeln:
1) en smal diskmaskin (golvmodell, bredd 45 cm av märket BOSCH) fullt fungerande, tystlåten och ganska snabb. Men jag vill övergå till hand/balje-disk, (vad än Martin Timell försöker tuta i ungdomarna).
2) motorgräsklippare
3) åkgräsklippare
Fler upplysningar och foton kan kablas ut om så önskas.

Ha en fin dag alla och stort grattis på födelsedagen till "äldstaste" kompisen, som jag har haft i  ca 75 % av mitt liv!!

Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0