vill och kan men ...

Alltså förlåt, det är kanske så att ni har tittat hit "förgäves" många gångar på sistone, jag menar utan att hitta något nytt.
Det beklagar jag.
Det är inte så att jag inte vill, och ämnen att blogga om finns det hur många som helst.
Svininfluensa, minaret-bygg-förbud-i-Schweiz, hnhnhnnnn och hnhnhnhn och annat tråkigt och så förståss trevligheter framförallt egna framgångar och segrar, men...
tiden och orken räcker inte till just nu, eller...
kanske just till och med nu...
kanske orkar jag igen i morgon, och nästa dag och nästa dag.

Nu ska jag iaf sova och i morgon ska jag ringa mamma och pappa och berätta att salstentan troligtvis gick bra :-)
Ha det bra så länge allihop.
Kanske att jag hör av mej snart igen.
Kram från mulle och mille ;-)

Kommentarer
Postat av: alias

E inte heller särskilt flitig på bloggen ... känns som den gjort sitt för ett tag ... men, men ... kanske lust å ork kommer samtidigt nångång igen ...



Kram på're sköna människa!

2010-01-05 @ 23:23:44
URL: http://www.metrobloggen.se/alias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0