Detektivbyrån Wermland

Hörde på radion att Detektivbyrån släpper en skiva idag med titeln Wermland
Hörde en snutt.

Och för första gången i modern tid kände jag att
Wauuuw, den skivan skulle jag kunne hitta på att KÖPA!
Och jag ska säga er en sak, att jag har inte köpt, eller snott,
eller på annat sätt kommit olagligt över någon skiva på
LÄÄÄÄÄNGE, därför att  det inte har sagt *KLICKKK*
Är man nöjd med sina gamla plattor så är man.
MEN skulle behöva nån som kan fixa gamla vinylcentrifugen...
ja alltså skivspelaren.
Finns det nån händig pillfinger out there ?

Kommentarer
Postat av: Hea

Jag har visserligen en händig man, som mekar med allt! Han skulle säkert fixa den. Men jag är rädd att vi inte bor nästgårds...

2008-09-03 @ 22:26:10
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com
Postat av: Mille

Tack snälla Hea...det är tanken som räknas =)

2008-09-04 @ 08:18:35
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0