Blue Hawaii...


...eller naiii...

låg i soffan en liiiiten liten stund i eftermiddag och skådade detta...
njöt av värmen från öppna spisen, andra gången den är i bruk på
hmmmm snart 3 år, eller är det fyra?

Vackert med isblomster på rutan. I tell you ladies 'n gentlemen.
Det börjar bli kallt; efter en regning kväll blev det minusgradigt och på morgonen fick man ta fram ishackan för att ta sej in i bilen.

Det är coolt att vara SAAB-ägare.
Med blommönster i lacken...rena hippiekärran.

Och så dessa moln. Moln moln moln, vad jag älskar dom.
De för en omflackande tillvaro för att förnöja och förmörka och beskugga och beundras.
Det finns inte två droppar som är lika sägs det, men av moln finns det inte ens ett som är likt, tror jag.

Om inte för annat så är alla dessa skiftande vyer på vägen till Karlsta' värt hela resan.
Lärandet, kompisarna och en eventuell examen är bara grädden på moset, lök på laxen eller tårta på tårta...nä men detta var visst olika definitioner på skilda saker, beklagar, men då är jag inte heller äxpärt, än!
Hoppas ni mår gott därute i verkligheten. Önskar alle mådde gott...vi får hjälpas åt!
Heal the world! Make it a better place!
<3


Kommentarer
Postat av: Linda B

Men Mille, inte sitter du väl i bilen och tar kort, samtidigt som du kör?? ;) Inte bra i trafiken vettu! ;) haha!

2009-10-07 @ 10:26:47
URL: http://b3lieve.blogg.se/
Postat av: Mille

"det var inte jag det var Mållgan!

2009-10-08 @ 18:14:56
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0