bokmal i farten av bara farten

Kastade mej genom en bok i helgen.

En ny av Bengt Ohlsson, mej spelar det mindre roll eftersom jag aldrig har läst något av honom förut.
Den var bra som i B.
Som att läsa en barnbok för vuxna. Eller en vuxenbok skriven av ett barn.
Fast djupt seriös och allvarsam.
Som just barn kan vara.
Rekommenderar.
Förresten hade kidsen besök på skolan idag av Sören Olsson och Anders Jacobsson från Sune, Bert- och alla de andra- böckerna.


(Bild från Sören och Anders hemsida)

Det var visst riktigt kul. Men den ene slaggar redan och den andra ser på buskis-TV så jag vet inte. Men det ska jag nog få reda på så småningom.
Här har du en länk så länke :-)
www.soren-anders.se

Kommentarer
Postat av: Maria

kan tänka mej att det blev en hit med besök av Anders och Sören, vilken lycka för ungarna!

bra boktips, den kanske jag ska läsa i sommar!



Må så gott!

Kram Maria

2009-05-27 @ 17:25:29
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/
Postat av: Mina Widding

Fint! Vill gärna läsa denna boken eftersom jag gillade Gregorius (som jag kan rekommendera för övrigt) och Hennes mjukaste röst (inte lika bra, men rekomenderar den med). Din beskrivning av den gjorde det ännu mer lockande, får se till att köpa den! :)

2009-05-31 @ 15:56:30
URL: http://blogg.ninda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0