Nästan helg

Det var jaggumej längesen jag hade en ledig dag från morgonstunden.
Såååå gott att läsa tidningen framlänges å sen baklänges å sen på huvvet å sen...
Kvällens gäster blir säkert betydligt mer krävande än de vi hade igår.



Men mindre skygga, för att inte säga oerbarmligt mycket roligare, kåserande, skrattande, eftertänksamma och det ska bli helt finemang att äntligen knäcka en vinare i goda kvinnors lag.
Kring grötfaten ska vi samsas lika fridfullt som dessa två kombattanter

Sen kanske vi skakar ner smulorna i kroppen

innan vi sätter oss för att filosofera över livets och världens stora gåtor, som vi självklart  har lösningen på innan midnatt.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Fina bilder!

Så gulliga!

2009-03-20 @ 21:01:47
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: June

Ååå, det låter som att du kommer att få en trevlig lördag. Fina katter du har!! Fast det visste jag ju redan. Och du med, antar jag.. =)

2009-03-21 @ 10:43:30
URL: http://www.junebacken.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilka fina bilder du bjuder på! Jag bara älskar dina katter, de är såå söta och goa!

Mysigt att ha andra djur så nära inpå sej. Det är kul att bara studera dom...

Nån dag ska vi åka till havet, till södra Gotland och plocka "rosstenar". Det är stenar som formats som rosor av havet, jag hoppas vi hittar några fina praktexemplar!



Önskar er en fortsatt fin helg med mycket mys och bus!



Kram Maria

2009-03-21 @ 17:14:12
URL: http://tidsfrdriv-m.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0