inte glömt

Nä jag har inte glömt min blogg, men det hinns bara inte riktigt med just nu.
Sommartider hej hej...
Dagen ler med sol och vindar och koskit i luften. Grannen har spritt dynga.
Nog faaan luktade kodynga bättre förr?!

Dessa kossor har inget med artikeln att göra.
Sovmorgon var det idag. Klockan sex väcktes jag av rabaldret från en kommunal gräsklippare. SEX! När tycker ni kära läsare det är ok att starta såna helvetesmaskiner i tätbebyggda områden? 
Nu väntar fyra arbetsdagar där bl.a. Louise Hoffsten är inblandat på nåt sätt. Förväntas även massa folk och därtillhörande kalabalik. Jaha, jag går iaf hem kl 5 em, så får de kalabalika utan mej.
www.torsbycountryfestival.se
Såg förresten lite Michael Jackson på TVn igår, mest gamla "videos", hans talang är iaf odödligt.
Ha det gôtt my dear friends och håll ut och utkik, snart är hösten här och bloggvärlden får sin rättmätiga dos igen.
Kram...

Kommentarer
Postat av: mona

Tja!

Håller med att inte hinna blogga. Nu är jag inte en inbiten som du o Empan men men...

Kram påré

2009-07-11 @ 15:37:52
URL: http://monalunde.blogg.se/
Postat av: ormbäraren

jo, nu har ju bönderna gödselbrunn så de sprider ju massa piss å skitvatten. förr var det gödselstacken, typ torr gödsel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0