Äntligen

Så var det klart! Over and out...Det var svettigt och febrilt på sluttampen må jag säga.
Kanske dags att bli vuxen och ta sitt ansvar i tid i stället för detta fläng i sista minuten...men det är väl som det här med A och B människor, en del är bara så, inget man kan manipulera bort. Charmigt. Man presterar bäst under press...(hoppas inte "maggen" läser detta och bedömer min insats därefter...)
Jag är inte stolt över resultatet, men nöjd...jag gjorde så gott JAG kunde, just nu och här!
Nu är det iaf lämnat hos Posten på Alstigen klockan 17.55 för vidare befordran och förväntat ankomst på lärosätet i morgon.

En del har frågat här på bloggen vad jag läser och kanske är det dags för en underkategori som passande kan heta "Plugget". Vi börjar här:
Jag läser Kulturvetenskapsprogrammet på Karlstad Universitet, från och med på måndag med inriktning på Medie- och kommunikation. Det blir då starten på 4:de terminen. Förutom att jag "har hittat hem" och tycker det är störtkul och min grej och för det mesta trivs som fisken, så är det en satsning på och förhoppning om att få ett jobb som jag kan försörja mig på fram till "vilodagen" (pensionsåldern, som ju med nuvarande samhällets framtidsutsikter kan dröja 5-10 år längre, framöver). Är egentligen undersköterska men ryggen höll inte.
Jag är smått förvånat och stolt, (i början sa jag "manjana manjana, vi tar en vecka i taget och ser vad vi orkar med, det är ju inte bara jag som ska orka utan också kidsen, orkar jag bara med första halvan är det oxå OK) förvånat och stolt över att jag faktisk är halvvägs. En gammal sanning och klyscha, tiden går fort när man har roligt.
En som inte bryr sig det minsta är Ärnst,
God bless'm!

Beware of the cat!

Ha det gôtt önskar
Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0