Awards

Två bloggvänner har hedrat mej med awards och det var inte igår, nej, för jag är en slöfock som inte har fått till det och visat här å gjort rätt för mej, å samvetet gnagar.
Först fick jag denna av Maria på http://www.tidsfrdriv-m.blogspot.com/ Tack snälla, dina skriverier är alltid läsvärda!

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

Den vill jag ge vidare med utmaningen MERA MERA till följande
www.tandfen.blogg.se
www.homeostas.blogg.se
www.pjollermaja.blogspot.com
www.simonesmor.blogspot.com
www.celdara.blogspot.com

Sen fick jag denna av A på  www.metrobloggen.se/alias Tack du, alltid lika roligt att utbyta erfarenheter, tankar och galenskaper med dej!

Man uppmanas ju oftast att skicka vidare och idag väljer jag att skicka till alla som verkligen tror på att LOVE kan förändra världen. Den behöver det! Let the sunshine in! Stor kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: simonesmor

Hej Mullemoose

Jag har länge varit glad för dina kommentare.. och har flera gånga forsögt att komma in till din blogg vid klicka på ditt namn i dina inlägg.. men det har aldrig funkat..

Jag trode faktisk inte att du hade en blogg .. :-D..

I dag när jag ser ditt inlägg och att du skriver "kom in på min blogg".. då tänkte jag "hvad pokker, så har hun jo en blog et sted.. ".. jag forsökte skriva mullemoose.blogg.se direkte i sök feltet och du finns ju.. vad bra :-)

och vilken rolig och härlig blogg du har..

Tack tack så mycket för dit glas lemonad :-)

ha en bra söndag

Christina

2009-03-01 @ 08:51:39
URL: http://simonesmor.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hihi, det är alltid lika kul att läsa på din blogg också!

Vilka fina bilder du bjuder på, härligt vinterlandskap!

Bowla är ju så roligt, även om jag gör det hellre än bra!



Gillade bilden på kissen, tycker mej känna igen det där ansiktsutrycket =)



Önskar er en fin vecka

Kram Maria

2009-03-01 @ 19:55:54
URL: http://tidsfordriv.blogspot.com/
Postat av: alias

All you need is looooooooove ... rattadattadaaaaa



Kram på're!

2009-03-01 @ 21:37:28
URL: http://www.metrobloggen.se/alias
Postat av: Mille

Käre Christina. Vilken tur du äntligen hittade mej. Den som letar får se! Välkommen in!

Kära Maria. Tack för dina kommentarer ;-) Du är så snäää och positiv.

Kära A. Så sant så sant, lôw behövs. I synnerhet nu när sportlôw är slut. Rajrajrajrajrajjjj! Kramar!

2009-03-02 @ 09:54:15
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0