Mârten, Vild-Hasse och helikopter.....

Man träffar på många i vimlet (22 kb)
Och den andra dagen gick.
För första gången fick jag "gå själv" på mârten. Det var lite kusligt i början, men efter ett tag kom jag på att det var ganska skönt för man kunde gå och stanna och vända precis som man ville, utan att ha stenkoll på nån annan.

(foto:lånat från www.dackbengt.se )
För första gången fick jag se den levande legenden Vildhasse i aktion. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig. Hoppas det blir tillfälle nån annan gång att fota honom. Han är helskön!
Och vad köpte jag då. Jo, strumpor, ost, blixtlås, blomsterlök, kryddor, thats it.
Över alltihop snurrade en tvåsitsig öppen helikopter hela dagen. Förmodligen fanns det möjlighet att köpa sig en rundtur  för några go'a slantar. Jag är ju extremt fascinerat av helikoptrar. (Ja se där, fick ni veta nåt nytt...) Så halva tiden stod jag med näsan i skyn och tittade. Fast just den modellen vetekatten om jag skulle vilja sitta i.....kanske hellre en sån med 'ostkupa' över.
I morgon är det åter en dag...hoppas jag får avnjuta den i hemmets lugna vrå, men f....n vet?
Hörs Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0