Grisrosa inne....på Hinseberg

Jag ska va så laglydig så!!!!
Jag har väl aldrig haft någon latent kriminell ådra tror jag, men nu är det helt säkert.
Jag ska hålla mig til lagen och inte riskera intagning på Hinseberg e.d. Aldrig !!! Varför. Tänk att bli tvingat gå i en puderrosa rak ärmlös klänning. Ser ut som en sån där underklänning från 50-60-talet,  som om tant har glömt sätta på sig RIKTIGA kläder ÖVER. Den är designad, gud hjälpe det, av elever på Beckman's i samarbete med intagna och personal på landets kåkar. Jo minsann. Ni har säkert sett foton på den i de senaste dagarnas dagspress. Ååååh så läskig. Jag förstår verkligen om Hinsehäxan och dom andra protesterar. Och, ursäkta, vafaaaan ska de överhuvudtaget gå i klänning för? Ska det föreställe nån kunglig balett eller??? Långvård ]:-)

Kommentarer
Postat av: Hea

Åh, vad jag instämmer!!!

Såg oxå den läskiga skapelsen i tidningen.

Usch! Skulle väl möjligtvis kunna tänka mig den som nattlinne...

2008-09-13 @ 10:18:14
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0