Tidstjuv

När första barnet var 5 månader fick vi oxå första datorn. Snart visade det sig vara något litet fel som jag har glömt vad det var, men som plåster på såret, för att den skulle åtgärdas och vi var utan dator ett litet tag (*skaka-skaka-skaka-darrrrr...*) fick vi välja en tröstegåva.
Jag i min enfald valde spelet "Pandoras Ask". Och sen var den barndomen förstörd. Det var så kul så ungstackarn fick skrika sig blå innan hon fick mat...nä...skojar bara...men inte fick jag gjort nåt vettigt mellan amning och blöjbyten annat än spela nästa spännande del av spelet...asså när hon ibland ändå sov...lugn...jag var en riktigt bra morsa....då.....

Här om dagen hittade yngsta spelet...så nu är vi två som är fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0