Man söker man...eller kvinna ?

Fox: "Jag är en man med vagina"

2008-10-01 10:20 Skådespelerskan berättar varför hon är världens bästa fästmö

Megan Fox beskriver sig själv som den bästa fästmön hennes snubbe Brian Austin Green kan önska sig. Hon berättar nämligen att hon bland annat delar de typiskt grabbiga intressena som att spela tv-spel och kolla på sport på tv med "Beverly Hills 90210"-stjärnan:

- Det är fördelarna med att dejta en kvinna som nästan är en man. Hon gillar samma saker som du men har en vagina, säger Megan till GQ magazine.  (citat hämtat från msn's startsida)

JAG spelar iofs inte så mycket tv-spel och ser sällan på sporten på tvn, men jag kan byta däck på kärran och snickra och kakla och backa me' släp -nästan i alla fall. Jag föredrar whisky och cognac framför söt likör och halsar gärna öl direkt ur flaskan,  rapar bättre än de flesta.  Åsså ser jag ut som Fox..........fast mindre feminin. Så vad finns det att fundera på ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0