Hur gör djur?

Här om dan var det mycket...
mycket djur asså...
Först hörde jag på radion att man nu skulle skjuta björn i Björneborg.
 
(Bild från www.visionsandmissions.com )
Men i all sin dar, vars ska björnarna va om inte i Björneborg...Lite tråkigt för björnen åtminstone. De får väl flytta till Id(r)e...
Sen noterade jag att det tyvärr låg "drivor" med rävar efter vägen. Verkar vara högsäsong för trafikdödade rävar, snyft. De som är så fina.

Bild från www.bilder.alltinggratis.se
Sen mötte jag lilla Alice...

...en sockersöt liten varelse som klasskompisen har blivit matte åt...
å då va dagen räddat! (Hon är maltes/llapsha aphso...fast jag säger schäfer)
PS. Snön har smält bort!

Kommentarer
Postat av: Hea

Jaha, så var den vintern över då!

2008-10-31 @ 21:46:11
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0