tomtarna kommer närmare och närmare...


...den första har gömt sej i en blomkruka.
Snöprinsessan och hennes katt har också anlänt på isen...

Henne köpte jag för flera år sen till äldsta kompisen och blev så avundsjuk så jag var tvungen att köpa en till mej själv också. Det har jag aldrig ångrat.

En ny julbelysning har hittat hit också. Snöbollar på ett snöre.

Yngste är på Hovfjället och åker pulka med bästa kompisen och äldsta passar på att börja julbaket CHOKLADBULLAR mina damer och herrar.
I morgon börjar nedräkningen inför julafton.

Ärnst har omedvetet redan börjat nedräkningen inför i morgon. Då ska han hälsa på tant Veterinären. Ljusare röst kan han knappast få, ni skulle bara höra. Lillfröken Katt morrar som en rottweiler och han svarar med högsta flickdiskant Mrrriii...Ska bli intressant att se vilken förändring som blir. Har aldrig ägt en nykastrerat hankatt förut.

Nu ska det bli mat.
Potatisgratäng och fetaostsallad!
Hare chrismas!!

Kommentarer
Postat av: June

Jag lider med Ärnst!! Önska honom lycka till från mig!

2008-12-01 @ 10:28:46
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: MissMagicGirl

Vad fint ni har!

2008-12-01 @ 11:59:50
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: mona

Hur har et gått med katten.? Syns i möra!

2008-12-01 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0