Mörbultad

Tja, det var det. Uppsatsen är inlämnat och jag pustar ut ett ögonblick.
Det finns säkert de som tycker och tänker att, ja vaff...plugga det är väl
som semester, dagis, skyddad tillvaro...men jag kan garantera att just
nu är jag ungefär lika pigg och alert som efter en långhelg på
vårdhemmet där jag jobbade som undersköterska i mina välmaktsdar.
En duktig massör skulle platsa bra nu.
Undrar vad det är för muskler man använder egentligen?



Bilden lånat från www.svenskidrott.se/Downloads/-999970/pics/Massage

Kommentarer
Postat av: Hea

Usch, ja tänk uppsatsskrivandet saknar jag inte... Hu!

2008-11-03 @ 22:03:51
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com
Postat av: Misen

Nä ingen picknick i parken att plugga, jag minns det väl och det var jobbigt! Tack för tipsen! He, he - ja man vet ju inte alls hur man kommer att reagera när det väl är dags. Lugna jag kanske förvandlas till en riktig honjävul, vi får se... Snart hoppas jag! :)

2008-11-04 @ 10:04:05
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0