kossera...

Var en sväng till grannkommunen idag för att träffa min nya mentor, en duktig, kompetent och trevlig kvinna.
image352
Visste att det fanns söta kossor efter vägen så apparaten var med och i högsta hugg. Men idag hade de gått uppåt och kontemplaterade (fasiken, heter det så) vegeterade är också ett ord, nästan under korkeken!
Jag älskar kossor, det är riktiga fruntimmer det. Där finns det inga stressframkallade spänningar i nacken eller vargtimmar mitt i natten, inte såna psykologiska vargtimmar iaf, möjligtvis nån riktig varg kan smyga sig på, men mot såna resliga damer tror jag nog gråben trycker buken mot marken och listar hem.
Om inte jag är helt fel ute så rör det sig om Highland Cattle i detta fall, guvva de är söta.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

coola djur :D

2008-05-15 @ 20:28:08
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0