Änglavakt

Det måste ha varit en ängel...att jag kan gå idag är iaf ett under.
Batteriet väger 8 kg har jag konstaterat, och det landade med ena hörnet på foten, strax ovanmed stortå och pektå. Och jag hade "skumgummitoffler" på. Annars hade det nog varit Halta-Lotta nu. Jag klarade mig med en dag i horisontellt högläge, med foten, nästa dag med linding, men då var jag redan kapabel att trampa ner kopplingen på en längre biltur. Och riktigt ont har jag inte haft. Jag är så tacksam, och snart ska gräsmattan få sig en omgång.
image351
Nu blommar nästan både hägg och syren, det blir en kort semester i år...(det sägs ju man ska ta semester mellan hägg och syren...blomningen alltså) Fast det här trädet är nånting annat, som jag har glömt namnet på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0