Pytsar börsar huvor

Tompengpung...sporrar kreativiteten....eller
"Nöd lär naken kvinna att spinna" (gl. danskt talesätt)
image222
Håll kaffet varmt, passar till presskaffekanna
eller liten tekanna. Fodrat med vadd.
120 kr

image223  
Bullburk som passar till kaffehuvan eller till annat.                                           
Ca:mått 13 x 16 cm
80 kr
image225
Börs med blixtlås ca:mått 13 x 20 cm. Bomull.
Detta mönster gillar jag MYCKET. Foder: "hjortronblom"mönster.
Såld
image227  
Börs med tryckknapp ca:mått 16 x 16 cm
Bomullstyg. Fodret (vitt med husarblå ränder och mörkcerise nejlikor)
hade min 9-åring en yttepytte anorak i med blixtlås för ca. 9 år sedan.
Som jag hade sytt. Undrar vart den tog vägen.
120 kr

image229
Enkel börs med blixtlås och "figursytt" botten ca:mått  13 x 16 cm
Bomull, foder i offwhite med "hjortronblom"-mönster.
120 kr

Kommentarer
Postat av: www.syfroken.se

Men oj, vad du producerar. Vad mycket du har gjort den senaste tiden!
Kul lock på väskan!

2008-03-03 @ 20:54:48
URL: http://www.syfroken.se
Postat av: Mille

Tack ska du ha..lockidéen fick jag för många år sedan när applikationer var inne.
En enkel men elegant finish.

2008-03-04 @ 08:33:33
URL: http://mullemoose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0