Givande möte

Träffade några vänner mitt på dagen. De dök ner i min kappsäck.
Beundrade mina hemgjorda alster.
Ett givande möte...på många sätt.

Var till Röda Korset med rester från ett loppis vi hade anordnat
i föräldrarföreningen, det var också givande, kan man säga.

Fyndade två schaler...
image248
Målat siden med invävd rosenmönster, ursnyggt

image249 
Skirt med små spindlar på...                   
   
 image250                 
...tilltänkt en kompis....men...
...det vete katten om inte jag behåller själv.
image251
...ska snart bli storebrorsa ja'

Ha det önskar
Mille & Co!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina tyger och vilken mysig katt!!!
Ha dä gôtt!

2008-03-11 @ 15:00:45
URL: http://mariasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0