Kvalitetstid

Ni ska veta att jag egentligen är en rätt så snäll och förstående människa, och har lång toleransresår, men här om dagen höll jag på att gå i biltaket när jag lyssnade på radion på vägen hem.
En ung, framgångsrik och populär skådespelare 'nära dej' fick komma till orda i en längre intervju i P4. Han är åååh så populär och i ropet och har minst två jobb igång samtidigt. Men är du aldrig ledig frågar journalisten. Och han babblar på om att nä men bara man trivs med det man gör och båååbbedibbåå...och han var ju ledig hela april och nu när han har stiftat familj och har barn och hund och hus och båååbedibåb....ja, och sambo också.....men NÄR han är hemma DÅ är det minnsann kvalitetstid....och han tror att "om jag mår bra då mår folk i min omgivning också bra..."
Va!? Snacka om egocentrerat båbbedibåbbladder! Jag blir så trött...! Ge mig lite kvalitetstid...någon???

Kommentarer
Postat av: June

Håller helt och hållet med!! När det gäller barn och familjen öht så är det kvantitet som gäller och inte kvalitet. Det håller inte i längden!

2008-06-28 @ 22:38:59
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Mille

Skönt, då är vi iaf två ;-)

Tiden står på sin höjd stilla någon nanosekund, men den går ALDRIG baklänges!

2008-06-29 @ 10:13:06
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0