Läseri o läsera

ååååh va gôtt att få läsa det man vill, men ååååh så tråkigt att inte veta vad man vill läsa. Håller på med Vi,de drunknade av Carsten Jensen på över 700 sidor, och vid sidan 250 tycker jag fortfarade att den är småtråkig. Men skam den som ger upp en bok mitt-i........om inte nån  annan kommer emellan, förståss...
 NU kom det precis ett meddelanden från bibbloteket att min reservation står till avhämtning YESSSSS!!!!!
Linda Olssons nya..........det rockar fett... är det int' så de' säjer ungdoman nuförtia???)
Men hallå har ni läst Marcus Grahns debutbok Picasso valde också Kristinehamn (jösses heter den så eller) Den är helt ok tycker jag...inte så den biter sig fast i skinnet, men ändå...lite BengtBergsk...

Nå ja, hum hum, imôra åker vi te torsby och lånar bok, hej då Carsten Jensen med drunknade. Sen e' de' bonnaukton i Ambjörby förresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0