Riddarsköld

Jag håller på och syr en riddarsköld-gobeläng som en ung riddare önskar sig.
I går letade jag efter vackra glasdiamanter som jag visste fanns nånstans i residenset.
Efter att ha letat igenom i princip alla möjliga ställen, tog jag timeout...sen kom jag på, DÄR kanske de finns, men på vägen dit snubblade jag över en annan oprövat möjlighet, och minnsann om inte de låg där och blänkte och glittrade.

Den som spar hon har.
Men det var väl så att när jag köpte dom, visste jag intuitivt vad de skulle användas till...för 25-30 år sen, och nu var det bara att plocka fram dom...hm hrmmm ja...
Men var fasigen har jag gömt de där sista detaljer som jag behöver, pricken över iet, finishen...
...mjaaaa kanske i pytsen över hyllan höger om burken brevid den gröna skålen på bordet med påsarna under lådan med...

Kommentarer
Postat av: alias

Jag brukar också lägga undan grejor så de inte finns när jag behöver dem ...

tummar på att 2009 ska bli bra

2008-12-21 @ 00:44:18
URL: http://www.metrobloggen.se/alias
Postat av: mona

Detta är nog nåt genetiskt för oss kvinnfölk. Att lägg unna se en vet hört en har grejan. hihihi.

Vaddå modig? Att åka te Kallsta.

Kram påré

2008-12-21 @ 15:39:51
Postat av: Mille

...hjääälp jag får vingslag...vadå hitta det som ligger underst, jag lägger alltid allting överst!!! (citat kråkan Håkan från Mamma Mu-serien)

2008-12-22 @ 19:22:51
URL: http://mullemoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0