Ingen slagen hjälte här inte

Efter en rätt så lugn natt i gammelmattes säng, vi var bara vakna en gång för att någon hade bajjat under arbetsbordet i syrummet intill,  och jag tror inte det var jag, är humöret och orken nästan på topp igen. Har sen i morse varit ute och sonderat terrängen flera gångar och allt verkar som vanligt, lugnt och fridfullt.

Måste skicka varma hälsningar till den trevliga tanten (Vet. Annika Emmesjö) som trollade bort mina "julgranskulor", hehehe...Tänk, den kvinnan och gammelmatte kände varann sen tidigare, fast det hade dom nästan glömt bort, jag säger då det, gamla tanter(*tsktsktsk*).
Nu snöar det så det yr runt knuten, härligt tycker vi. I kväll blir det fiskpinnar och endera pommesfrites eller ris till.
Men tat lugnt vet jag, det ska vi göra.
Må-som-en-prins-det-gör-jag-hälsningar från Ärnst
PS Hoppas Kitty snart blir lite mer sällskapligt lagd, så vi kan umgås som folk. Trött på att höra henne morra som en annan Dobberman!

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Söt bild!

2008-12-02 @ 21:42:36
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0