Grisrosa julegris

Har gjort en griskulting efter recept på www.slagtenhelligko.dk 

Den är en riktig snabbis...går att göra en mindre grisfarm på en kväll.
Men det ska inte jag göra. Jag ska bara se På spåååårettt och slåss om fjärkan och ta ett glas rött och gå å lägg' mäj.
I morgon är det utdelning av lotterivinster på Norra Värmlands Konstförenings årliga dragning. Vi vet redan vem som har vunnit, nu återstår att se vad de väljer,  "Vem tar vem" så att säga...hehehe... www.norravarmlandskonstforening.se
Minst en av tavlorna skulle jag väldigt gärna vilja äga, men det var inte min tur i år...

...så om nån vill sälja den till mej är det ok...ja eller ge mej går oxå bra såklart ;-)

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh vilken söt gris!

2008-12-13 @ 13:28:19
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Bim HD

hm, tar gärna grisen jag - samlar på grisar ;)

Må så grankott...

2008-12-14 @ 15:29:25
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0