Ny soffa

IKEA släng dej i väggen...har inhandlat en terrifick soffa hos lokala Röda Korset för 100 kr.
Suverän sittkomfort och stilig.

Då slipper jag göra i ordning min barndoms favvosoffa nu (som annars var planen), som har hängt med ett tag om man säger så...

I den har jag läst alla 5-böckerna och Susy-böckerna och Kim-böckerna och vad som annars var gångbart på 70-talet.
Dessutom var den med om två newfoundlandshundars uppväxt på 80-talet, som älskade att sitta i "fagn" framför TVn.
Och nu senast två dansk-svenska gårdsungar (modell homo sapiens) som osså älskar TVn. Så nu den behöva vila JA!

Kommentarer
Postat av: Mallaching

Jag hittade en alldeles underbar beg. soffa på reprisen häromdagen! Typiskt att vi redan har en!!! Jag saknar den redan fastän jag aldrig haft den!

2008-08-07 @ 23:41:24
URL: http://mallaching.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0