Jag vill ha en kamera, NU!

\|/
>>o<<
/|\
Howdy!
Jag har abstinens.
Har inte längre tillgång
till digitalkamera, och den
var SÅ beroendeframkallande.
Ska försöka få råd att köpa en på
"avbedragning". Hållar på å skriver tenta
just nu, svårt men KUL. Har oxå uppfunnit ett
nytt sätt att sy julgransstrutar, det sa ba PLINGGG
en morgon och så visste jag hur jag skulle göra fram-
ledes.Och se det funkade. På LÖRDAG är det Julmarknad
i Hemvärnsgården Vägsjöfors, så välkommen att komma och
begrunda mina strutar.Annars tycker jag tiden krymper just nu, och
snart är det jul.Gôtt. Jag tycker jultiden är härlig, och stressar man för
mycket, kanske man ska tacka sej själv i första hand,
och
säga ifrån i andra.
Julen är vad man gör den till.

image69
(Nu går jag och tittar efter tomten)

Vi ses i Vägsjöfors.
Ha det önskar
Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0